Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 18 February 2012

#~MY BROTHER'S WEDDING~#

12-02-12
lawa kan tarikh 2....ermmm...hari ney gak r my brO kawin...
my brO KHAIRIL FITHRI yg cipta rekOd family,
bertunang paling lama...8 tahun kOwt dier bertunang...
n nOw...da smpai seru dier tuk kawin ngan tunangannye LILI ZURIYANI
aku punyer excited nk g kenduri my brO ney...
tema kenduri dier warna light cOklat..tp aku pakai baju dark cOklat...
Okay r 2..jnji adew gak bunyi2 cOklat kt blakang tu...
yg paling syOk nyer...time kOnvOi 6 biji kete time Otw nk g umah kak lili tu..
umah kak lili ney kt USJ3 Subang Jaya...
da smpai sana...aku xsbar nk tggu akak aku yg dari Perak dtg...
bukan rindu kt akak aku pOwn...tp rindu kt budak dua Org tu...
my nephew...si aqieff n si afiq...
aku kena take Over camera si khalis abg aku yg bOngsu tu...
cOz dier bwk dua camera...sO terpaksa r aku jd camerawOman yg xbertauliah...hak8...
dgn sekali lafaz jew...my abg kerry sah jd suami kt kak lili ney...
alhamdulillah..mOga kalian bhgia hingga akhir hayat...
cpt2 r bagi aku anak buah ep...hahahaha...
aku biler da time kenduri2 ney..xdew keje lain...
asyik nk berpOsing jew....si khalis jd mangsa tuk snap gmbr aku...
hahaha...padan muke dier....jOm layan gmbar wedding abg aku...tp simple jew...

the phOtOgrapher

my family yg adew...my sis xsmpai ag time ney

ney r pengantin lelaki nyer...my brOther KHAIRIL FITHRI

the mOdel...hahahaha

pengantin lelaki n perempuan
KHAIRIL FITHRI & LILI ZURIYANI
ney family my sis KHAIRANI AZNIE...lakinyer si AL-BUKHARI
si anaknyer yg abg si AFIQ n adknyer si AQIEFF

No comments:

Post a Comment